ورزش زنجان با جذب سرمایه گذاری شکوفا می‌شود

ورزش زنجان با جذب سرمایه گذاری شکوفا می‌شود

ماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از کارهای انجام شده در حوزه ورزش، گفت: این استان از ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار زیادی در حوزه ورزش برخوردار است و جذب سرمایه گذاری به شکوفاسازی آنها منجر شود.

به گزارش ندای شهروند به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، نبی اله محمدی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان، برنامه ریزی و پیگیری بیشتری را در حوزه‌ ورزش همگانی و پرورش استعدادهای ورزشی انجام دهد.

 

وی گفت: این استان از استعدادهای قابل توجه و ارزشمندی در رشته های مختلفی برخوردار است و می توان با آماده کردن زیرساخت ها زمینه رشد و پرورش آنها را فراهم کرد.

محمدی اضافه کرد: ورزشکاران استان در رقابت های مختلف کشوری همواره افتخارآفرین و مدال آور هستند و باید حمایت های لازم آنها به شکل های مختلف صورت گیرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این دیدار به اقدامات و پروژه های در دست اجرا و همچنین مسائل و مشکلات مربوط در این حوزه اشاره و ابراز امیدواری کرد: با ورود افراد دارای سابقه فعالیت ورزشی به مجلس شورای اسلامی، ورزش استان به ویژه در شهرستان های زنجان و طارم توسعه یابد.

 

جواد بازرگان خاطر نشان کرد: امیدواریم در حمایت از ورزش، قوانین خوبی در مجلس شورای اسلامی تصویب شود و حمایت های بیشتری را از ورزش شاهد باشیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هم اکنون ۲۰۰ فضای ورزشی در استان وجود دارد که این تعداد با توجه به جمعیت استان در حد مطلوب و قابل قبول است.

 

وی اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌ها و سرانه ورزشی استان، اقداماتی برای ارتقای جایگاه ورزش استان در حال انجام است.

 

این مسوول با بیان اینکه تا رسیدن به سرانه ورزشی استاندارد در استان فاصله زیادی وجود دارد، خاطر نشان کرد: این میزان جوابگوی نیازهای جامعه هدف است و در صورت استفاده بهینه از فضای ورزشی دستگاه های اجرایی می توان بخشی از مشکلات و کمبودها را مرتفع کرد.