نرخ جدید کرایه تاکسی، اتوبوس و ون در زنجان

نرخ جدید کرایه تاکسی، اتوبوس و ون در زنجان

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به تصویب نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری گفت: نرخ‌های اعلام‌شده مصوبه ستاد تنظیم بازار است و رقم عادلانه‌ای است.

داود نوری گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، نرخ کرایه تاکسی در مسیر اول ۴هزار تومان، مسیر دوم ۷ هزار، مسیر سوم ۱۰ هزار تومان و مسیر چهارم ۱۲ هزار تومان مقرر شده است.

نوری با اعلام نرخ ۴هزار تومانی برای مینی بوس ها ادامه داد: براساس این مصوبه، نرخ کرایه ون های متعلق به سازمان ۴۰۰۰ تومان و نرخ ون‌های شخصی (ون های سبز) نیز ۷۰۰۰ تومان مصوب شده است.

وی با اشاره به نرخ کرایه اتوبوس نیز گفت: کرایه اتوبوس‌های منتهی به پایانه های آزادی، ارتش و سبزه میدان نیز از امروز به ۴۰۰۰ تومان رسید.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گفت: نرخ کرایه در مسیر ویژه ۲۰۰۰ تومان و مسیر سایان و دیزج آباد نیز ۵۰۰۰ تومان مصوب شده است.

داود نوری با بیان اینکه این کرایه ها از اول اردیبهشت اعمال میشود گفت: همشهریان و مسافرین محترم برای امکان نظارت بهتر، کرایه اتوبوس، مینی بوس و‌ ون را باید از طریق کارت بانکی پرداخت نمایند و از ارائه پول نقد خودداری کنند.