مشارکت بالا در انتخابات از مولفه‌های قدرت هر کشوری است استاندار زنجان:

مشارکت بالا در انتخابات از مولفه‌های قدرت هر کشوری است

استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مولفه‌ها و شاخص‌های قدرت هر کشوری و تعیین کننده سرنوشت آن است.

به گزارش ندای شهروند،‌ محسن افشارچی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر اولویت مشارکت بالا در انتخابات، افزود: همه زمینه ها و زیرساخت ها برای تحقق این مشارکت باید فراهم شود.

 

استاندار زنجان با اشاره به مناظرات برگزار شده نامزدهای ریاست جمهوری در کشور، اظهار داشت: برخی سخنان مطرح شده در این مناظرات از سوی همه نامزدها خلاف واقع است و ما به عنوان مسوولان دولت مستقر باید در این خصوص شفاف سازی کنیم.

 

افشارچی بیان خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در شرایط فعلی کشور را یکی از راههای شفاف سازی و آگاهسازی افکار عمومی دانست و اظهار داشت: دولت سیزدهم به دنبال ایران قوی و متکی به خود بود که با تلاش برای ایجاد گشایش در داخل، گره گشایی از مسایل مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی حاصل می‌شود.

 

وی به تلاش های دولت سیزدهم در حوزه مسکن، اشتغال، افزایش حجم سرمایه گذاری ها، فراهم کردن زیرساخت ها و دیگر امور اشاره کرد و آنها را تنها گوشه‌ای از فعالیت های سه ساله دولت سیزدهم دانست.

 

افشارچی با تاکید بر تلاش های مخلصانه و دلسوزانه رییس‌جمهور شهید، گفت: هر دولت دیگری که مستقر شود باید مانند رییس دولت سیزدهم به فکر مردم و در پی رضایت آنها باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: به یقین رییس‌جمهوری مانند شهید رییسی دیگر تکرار نخواهد شد.

 

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.