مدال‌آوری بانوان زنجانی در رقابت‌های پارادومیدانی

مدال‌آوری بانوان زنجانی در رقابت‌های پارادومیدانی

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان از مدال‌آوری ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های پارادو میدانی بانوان کشور و کسب چهار مدال توسط آنان خبر داد.

مهدی مرادی اظهار کرد: ورزشکاران معلول زنجانی در مسابقات مختلف مدال‌های متعددی کسب می‌کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی کشور پارادومیدانی بانوان طی روزهای اخیر برگزار شد، افزود: این مسابقات با حضور ۱۵۰ ورزشکار برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات روز جمعه هفتم تیر‌ماه برگزار شد، ادامه داد: این مسابقات در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

مرادی با اشاره به حضور کاروان اعزامی هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان در این مسابقات افزود: ام‌‌البنین رضایی، فیروزه سلطان محمدی، زینب عباسی، حدیثه ابوالحسنی، رقیه الله‌ورن، حلیمه مهاجری و مهین حیدری نژاد ورزشکاران زنجانی حاضر در این مسابقات بودند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران زنجانی موفق به کسب دو مدال طلا از مسابقات کشوری شدند، ادامه داد: یک مدال نقره و یک مدال برنز نیز دیگر مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران زنجانی از این مسابقات است.

وی با اشاره ️رقیه الله‌ورن در دو ۱۵۰۰متر کلاسT2، مهین حیدری نژاد در پرتاب وزنه CP34 در سکوی نخست ایستادند، گفت: ام‌البنین رضایی در پرتاب وزنه کلاس F57 مقام دوم و زینب عباسی در پرتاب کلاپ کلاس F32 مقام سوم برای تیم زنجان را کسب کردند.

مرادی خاطر نشان کرد: خانم‌ها ماهرخ مرادی با عنوان مربی و وحیده کردلو با عنوان سرپرست تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند.